مطالب مرتبط:
حزب الله با موشک جدید پایگاه «شمشون» اسراییل را هدف قرار داد
حزب الله با موشک جدید پایگاه «شمشون» اسراییل را هدف قرار داد
اصابت موشک حزب الله به یک اتوبوس در اسراییل | ببینید
بایدن: خیلی تلاش کردیم جنگ غزه به کل منطقه گسترش پیدا نکند؛ اما حزب الله لبنان از 7 اکتبر تا الان با موشک اسراییل را هدف قرار داده
تل آویو: حزب الله تنها طی امروز 300 موشک به اسراییل شلیک کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 09:552024-09-25بين الملل

موشک های حزب الله آینده اسراییل را تغییر خواهد داد


کارشناس مسائل منطقه گفت که نگرانی های داخلی در اسراییل این رژیم را در مرز فروپاشی قرار داده است از این رو درگیری ها را به سمت فرافکنی نظامی در منطقه و در مرزهایش کشانده است.

- کارشناس مسائل منطقه گفت که نگرانی های داخلی در اسراییل این رژیم را در مرز فروپاشی قرار داده است از این رو درگیری ها را به سمت فرافکنی نظامی در منطقه و در مرزهایش کشانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از انفجارهای پی در پی و گسترده پیجرها در لبنان و حملات موشکی به جنوب ضاحیه در بیروت پایتخت لبنان که به شهید و زخمی شدن ده ها و هزاران نفر منجر شد، حزب الله عملیاتی نظامی و موشکی را به اهدافی در شمال اسراییل انجام داد.

حاج ابراهیم عقیل معروف به حاج عبدالقادر فرمانده جهادی حزب الله از جمله شهدای حمله جنایتکارانه اسراییل به یک ساختمان در ضاحیه جنوبی بیروت بود.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سخنانی پس از حملات تروریستی هفته گذشته در بیروت گفت: دشمن از تمام خطوط قرمز عبور کرد و به هیچ چیز، نه موضوعات انسانی و نه اخلاقی اهمیت نداد.

انفجارها روی بیمارستان ها، داروخانه ها، بازارها، مغازه ها، اتومبیل ها و خانه ها تأثیر گذاشت که زنان و کودکان زیادی در آن ها حضور داشتند.


برچسب ها: اسراییل - حزب الله - مسائل منطقه - منطقه - الله - نظامی - کارشناس
آخرین اخبار سرویس:

موشک های حزب الله آینده اسراییل را تغییر خواهد داد

موشک های حزب الله آینده اسراییل را تغییر خواهد داد