مطالب مرتبط:
سرلشکر باقری:توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد
سرلشگر باقری: توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد
توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد
جانبداری آمریکا از رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان
فیلم| تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون شاهین دژ در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1403 ساعت 15:402024-09-26سياسي

باقری: توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد


رژیم منحوس صهیونیستی با شدت احساس حقارت و شکست در مقابله با رزمندگان فلسطینی متوسل به جنایت علیه مردم بی دفاع، کودکان و زنان شد و این توحش در تاریخ ماندگار خواهد شد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح: رژیم منحوس صهیونیستی با شدت احساس حقارت و شکست در مقابله با رزمندگان فلسطینی متوسل به جنایت علیه مردم بی دفاع، کودکان و زنان شد و این توحش در تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر محمد باقری با حضور در مجلس خبرگان رهبری در جمع اعضای مجمع، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پنجم مهرماه سالروز عملیات بزرگ ثامن الائمه (ع) که منجر به آزادسازی آبادان شد، اظهار داشت: اعتماد به قدرت درونی و ناامید نشدن، ابداع و ابتکار و حرکت در مسیر یک راهبرد جدید باعث شد حصر آبادان شکسته شود و امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم ها، تهدیدها و فشارها می تواند از این راه حل که بارها در دفاع مقدس تجربه و تمرین شده و قابل بازیابی و تکرار است، برای برون رفت خود از همه مشکلات استفاده کند.

وی با اشاره به تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمن در چهار دهه گذشته گفت: می توانیم با اجرای صحیح طرح ها، برنامه ها و با راهبردهای اصولی و تبعیت از سیاست ها حرکت و مشکلات کشور را حل کنیم.


برچسب ها: صهیونیستی - سردار سرلشکر محمد باقری - ماندگار - جمهوری اسلامی ایران - رزمندگان - مجلس خبرگان رهبری - سرلشکر محمد باقری
آخرین اخبار سرویس:

باقری: توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد

باقری: توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد