مطالب مرتبط:
آخرین خبر از دانشگاه فرهنگیان امروز چهارشنبه 28 شهریور 1403 | مراحل استخدام قبول شدگان آزمون استخدامی معلمی | جزییات ثبت نام در سامانه مروارید
برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو معلم؛ مأموریت اصلی دانشگاه فرهنگیان
ورود 900 معلم از دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش قزوین
درخواست آموزش و پرورش خوزستان از وزارت برای جذب معلم از دانشگاه فرهنگیان
خبر خوب؛ ورود 900 معلم از دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش قزوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 08:552024-09-22اجتماعي

هیچ کلاسی بدون معلم نیست/استخدام 1164معلم ازطریق دانشگاه فرهنگیان


سنندج_ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال درسال تحصیلی جدید با ساماندهی نیروی انسانی هیچ کلاسی در کردستان بدون معلم نیست.

- سنندج_ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال درسال تحصیلی جدید با ساماندهی نیروی انسانی هیچ کلاسی در کردستان بدون معلم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم ناظمی جلال صبح یکشنبه در آیین بازگشایی مدارس که در مدرسه هیأت امنایی دخترانه ابرار با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، با تبریک بازگشایی مدارس و خیر مقدم به وزیر کشور اظهار کرد: امروز در نخستین روز هفته دفاع مقدس به نام علم و دانش پژوهی نامگذاری شده است.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: تصمیم آگاهانه و دلسوزانه شما برای شرکت در این برنامه معنوی که مراسم آغاز سال تحصیلی جدید است ارزشمند است و ما فرهنگیان و دانش آموزان آن را به فال نیک می گیریم.

وی خاطر نشان کرد: اقدام شما سبب شد تا پایان کار چهره فرهنگی و دوستدار معلم و دانش آموز و نهاد تعلیم و تربیت یعنی اسماعیل زارعی کوشا در جایگاه استاندار سابق کردستان و شروع به کار چهره دیگر از فرزندان این منطقه بعنوان استاندار جدید کردستان در مدرسه رقم بخورد، خرسندیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: این اتفاق برای جامعه پیامی روشن دارد که برای مقام معلم و دانش آموز و علم و دانش مهم است.


برچسب ها: سال تحصیلی جدید - ساماندهی نیروی انسانی - آموزش و پرورش کردستان - مدیرکل آموزش و پرورش - سال تحصیلی - کردستان - بازگشایی مدارس
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کلاسی بدون معلم نیست/استخدام 1164معلم ازطریق دانشگاه فرهنگیان

هیچ کلاسی بدون معلم نیست/استخدام 1164معلم ازطریق دانشگاه فرهنگیان