مطالب مرتبط:
مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن اوقاف به میزبانی تبریز برگزار می شود
تبریز، میزبان مرحله کشوری چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف شد
رقابت 130 متسابق در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف آذربایجان شرقی
چهل و هفتمین مسابقات قرآن کریم اوقاف استان قم
چهل و هفتمین مسابقات قرآن کریم اوقاف استان قم در بخش بانوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 09:252024-09-24سياسي

مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در تبریز برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: پس از 10 سال از برگزاری مسابقات سراسری قرآن در تبریز، چهل و هفتمین دوره مسابقات به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در تبریز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات تمام شده است، افزود: این مسابقات با یاد شهدای خدمت و شهید آیت الله آل هاشم در تبریز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره در رشته های قرائت و ترتیل قرآن، دعاخوانی، اذان، معارف، حفظ کل، 20 جز، 10 جز و پنج جز قرآن کریم در 2 گروه بانوان و آقایان با هم رقابت می کنند و برگزیدگان این دوره از مسابقات به مسابقات بین المللی قرآن که در شهر مشهد برگزار خواهد شد، راه می یابند.

وی گفت: چهار هزار موقوفه و 20 هزار رقبه زیرمجموعه موقوفه ها در آذربایجان شرقی وجود دارد و تمام این موقوفه ها و رقبه ها شناسه ملی اختصاصی دارند و 90 درصد از موقوفه های استان نیز با اجرای طرح جامع حدنگار صاحب سند شده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی سه نوع بخش اقتصادی شامل تعاونی، دولتی و خصوصی تعریف شده است، گفت: سنت حسنه وقف قابلیت تبدیل شدن به بخش چهارم اقتصاد کشور را دارد.


برچسب ها: مسابقات - برگزار - مسابقات سراسری قرآن - آذربایجان شرقی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - مسابقات بین المللی قرآن - تبریز
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در تبریز برگزار می شود

مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در تبریز برگزار می شود