مطالب مرتبط:
رزمندگان حزب الله لبنان مجتمع نظامی شرکت رافائل را بمباران کردند آفتاب نو | اخبار ورزشی
تبادل آتش میان رژیم اشغالگر قدس و حزب الله لبنان
انگلیس: برای آتش بس فوری میان حزب الله لبنان و اسراییل تلاش می کند
فلق 2 حزب الله به این مناطق پرتاب شد
انفجار مهیب در جنوب بیروت؛ فرمانده یگان هوایی حزب الله ترور شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 12:202024-09-27سياسي

شیاطین عالم نمی توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه جبهه های متحد وابسته به شیاطین عالم هرگز نمی توانند بر اراده حزب الله مجاهد در شرق مدیترانه پیروز شوند.

- فسا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه جبهه های متحد وابسته به شیاطین عالم هرگز نمی توانند بر اراده حزب الله مجاهد در شرق مدیترانه پیروز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،سردار سرلشکر سلامی در اجلاسیه 1100 شهید شهرستان فسا با اشاره به قدرت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی به قدرت مردم گفت: امروز ایران به عنوان یک نظام معتبر در دستگاه جهانی صاحب نقش است، قدرت ایمان مردم باعث شکست دشمن است، تحریم را شکست، قدرت ایمان، انزوا را شکست، قدرت ایمان، جنگ روانی و رسانه ای را با شکست مواجه کرد، هر کجا انقلاب وارد شد موازنه دشمن را برهم زد.

وی با بیان اینکه جهان مادی، جهان تکیه بر معیارهای ظاهری قدرت است، ادامه داد: هرکسی توپ و تانک و هواپیما و ناو بیشتری داشته باشد، احساس می کند صاحب پیروزی است؛ این تفکر و تصور و عقیده را شهدای ما باطل کردند و نشان دادند قدرت حقیقی در قلب ها، سجده ها و رکوع در مقابل خداوند و کرنش در مقابل پروردگار هستی است و نشان دادند که می توان با تکیه بر قدرت الهی در مقابل هر قدرتی هرچند بزرگ ایستاد و پیروز شد.


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - قدرت - شرق مدیترانه
آخرین اخبار سرویس:

شیاطین عالم نمی توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند

شیاطین عالم نمی توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند