مطالب مرتبط:
خون بهای سید مقاومت نابودی اسراییل و آزادی قدس است
پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز در پی شهادت سید حسن نصرالله/ آن سید رشید درس زندگی شرافتمندانه را به همه انسانهای آزاده آموخت/ قدرتهای غربی با آزاد گذاشتن دست رژیم ضد بشری و سفاک اسراییل، منطقه و جهان را در آستانه خطری بزرگ و غیر قابل کنترل قرار دادند
شهادت سید حسن نصرالله فصل جدیدی از نبرد جبهه مقاومت با اسراییل است
ویدیو/ رهبر انقلاب: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت
سید مقاومت؛ شهید راه قدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 09:252024-09-29سياسي

واعظی: راه سید مقاومت ادامه خواهد داشت/کشور های منطقه در تله امنیتی_نظامی اسراییل نیافتند


قائم مقام دبیر کل حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: بی شک سه دهه رهبری هوشمندانه و شجاعانه سید حسن نصرالله ، الگویی ماندگار است و راه سید مقاومت ادامه خواهد داشت.

- قائم مقام دبیر کل حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: بی شک سه دهه رهبری هوشمندانه و شجاعانه سید حسن نصرالله ، الگویی ماندگار است و راه سید مقاومت ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی، قائم مقام دبیرکل و رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پستی اینستاگرامی شهادت رهبر حزب الله لبنان و فرماندهان ایرانی لبنانی همراه وی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ ️شهادت جانکاه مجاهد نستوه و سرفراز سید حسن نصرالله عزیز که به مدت 30 سال مسئولیت خطیر رهبری مقاومت لبنان را بر عهده داشت جنایتی بزرگ و غیر قابل بخشش است.

️ با تاسف و تالم فراوان، جبهه مقاومت در این روز غم بار، رهبری شجاع، دلاور، حکیم، بصیر و مؤمن را ازدست داد و سید عزیزمان به قافله شهدای کربلا پیوست.

️بی شک سه دهه رهبری هوشمندانه و شجاعانه ایشان الگویی ماندگار است و راه سید مقاومت ادامه خواهد داشت؛ همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا به امروز تداوم یافته و خلاف اعتقاد شیاطین صهیونیست، اقدامات کوردلانه این چنی


برچسب ها: حزب اعتدال و توسعه - سید حسن نصرالله - حسن نصرالله - قائم مقام - مقاومت - نصرالله - الله
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: راه سید مقاومت ادامه خواهد داشت/کشور های منطقه در تله امنیتی_نظامی اسراییل نیافتند

واعظی: راه سید مقاومت ادامه خواهد داشت/کشور های منطقه در تله امنیتی_نظامی اسراییل نیافتند