مطالب مرتبط:
جزییات مهم از ثبت نام دانش آموزان اتباع در مدارس
2 هزار بسته نوشت افزار به دست دانش آموزان محروم خوزستانی رسید؛ اما آیا کافی است؟
دانش آموزان در میانه ی سه دنیای متعارض
اینفوگرافیک/ تغذیه دانش آموزان؛ چه خوراکی برای مدرسه ببریم؟
مدیران مدرسه مسئول تمامی زوایای زندگی دانش آموزان هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 10:452024-09-27فناوري

توصیه وزیر ارتباطات به دانش آموزان و اجرای توافقنامه همکاری میان تهران و هاوانا


وزیر ارتباطات هفته جاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان توصیه کرد فارغ از اینکه چه رشته ای را برای آینده شغلی خود انتخاب می کنند، - توصیه وزیر ارتباطات به دانش آموزان و اجرای توافقنامه همکاری میان تهران و هاوانا وزیر ارتباطات هفته جاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان توصیه کرد فارغ از اینکه چه رشته ای را برای آینده شغلی خود انتخاب می کنند، بدانند که استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی لاجرم اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته ابتدایی مهرماه در حوزه ارتباطات با خبر آغاز سال تحصیلی جدید با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از بحث و تبادل نظر کرد.

سید ستار هاشمی با تاکید بر ضرورت بررسی تفاهم نامه ها و توافق های پیشین و نیز اسناد همکاری امضا شده میان تهران و هاوانا در زمینه توسعه همکاری ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اجرایی شدن این برنامه ها و تبدیل اسناد امضا شده به توافق نامه همکاری و برنامه عملیاتی مشترک را خواستار شد.

هاشمی در ادامه تاکید کرد که در راستای تعاملات مشترک، شرکت های خصوصی ایرانی فعال در حوزه تجهیزات و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات برای حضور فعال در کوبا آمادگی دارند و انتظار می رود برای این منظور، اقدامات اجرایی لازم به سرعت انجام شود.


برچسب ها: وزیر ارتباطات - آغاز سال تحصیلی جدید - ارتباطات - سال تحصیلی جدید - دانش آموزان - آغاز سال تحصیلی - تهران و هاوانا
آخرین اخبار سرویس:

توصیه وزیر ارتباطات به دانش آموزان و اجرای توافقنامه همکاری میان تهران و هاوانا

توصیه وزیر ارتباطات به دانش آموزان و اجرای توافقنامه همکاری میان تهران و هاوانا