مطالب مرتبط:
ارجاع 3634 پرونده به مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه استان تهران در سال 1403
شاهرخ استخری: 16 سال قبل از ازدواجمون خانواده همسرم از ایران رفتند و مقیم کشور دیگری شدند و بعد ما از طریق دوستان مشترکمون با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم+ویدیو
پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی شهادت سردار نیلفروشان
سخنگوی قوه قضاییه: خون بهای سید عزیز مقاومت چیزی جز آزادی قدس شریف نخواهد بود
پیام رییس قوه قضاییه برای شهادت سید حسن نصرالله/ محسنی اژه ای: حزب الله قهرمان در مسیر مقاومت، استوارتر و راسخ تر، طی طریق خواهد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 10:352024-09-29سياسي

ارجاع 3634 پرونده به مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در سال جاری


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان تهران گفت:3634 پرونده به مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه استان تهران در سال 1403 ارجاع شده که 281 مورد آن به سازش موقت رسیده اند.

- ارجاع 3634 پرونده به مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در سال جاری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان تهران گفت:3634 پرونده به مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه استان تهران در سال 1403 ارجاع شده که 281 مورد آن به سازش موقت رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان تهران و صوفی مدیر کل نظارت دیوان عالی کشور از 2 مرکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در شهر تهران بازدید کردند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری تهران بیان داشت: با توجه به ظرفیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه باید ارجاعات غیر از طلاق توافقی هم به این مراکز صورت گیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش دریافتی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه میزان پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه استان تهران در سال 1403، تعداد 3634 مورد بوده است که تاکنون از این تعداد 281 مورد به سازش موقت (سازش موقت شامل پرونده زوجینی می شود که شش ماه از سازش و انصراف از طلاق آنان گذشته است) رسیده اند.


برچسب ها: مراکز مشاوره خانواده - مشاوره خانواده - مراکز مشاوره - قوه قضاییه - پیشگیری از وقوع جرم - استان تهران - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 3634 پرونده به مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در سال جاری

ارجاع 3634 پرونده به مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در سال جاری