مطالب مرتبط:
دیدار و رایزنی عراقچی و گروسی در نیویورک
روایت گروسی از دیدار با عراقچی در نیویورک
رایزنی عراقچی با همتایان کویتی و کوبایی در نیویورک
رایزنی عراقچی با همتایان کویتی و کوبایی در نیویورک
رایزنی عراقچی با همتایان کویتی و کوبایی در نیویورک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 18:352024-09-24سياسي

روایت عراقچی از رایزنی با گروسی در نیویورک


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به دیدارش بار رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: در این دیدار آخرین روند همکاریها میان جمهوری اسلامی ایران و این نهاد بین المللی مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سید عباس عراقچی در گزارشی اینستاگرامی از سومین روز حضورش در نیویورک در صفحه خود در این شبکه اجتماعی نوشت: سومین روز از حضور در نیویورک با شرکت در جلسات عالی متنوع و فشرده در معیت دکتر پزشکیان همراه بود.

وی افزود : رییس جمهور در نشست تفصیلی با مدیران ارشد رسانه های آمریکایی به تبیین رویکرد و نگاه دولت چهاردهم نسبت به مسائل داخلی، منطقه ای و بین المللی پرداختند و در ادامه بر تمایل کشورمان به گسترش روابط با کشورهای دنیا بر پایه احترام متقابل تاکید کردند.

عراقچی تصریح کرد : در ادامه دیدارهای مفیدی میان هیئت عالی رتبه سیاسی کشورمان و روسای جمهور ،تاجیکستان ترکیه فنلاند و سوییس و همچنین پادشاه اردن، رییس شورای اروپا و گروه الدر برگزار شد.

وی افزود : رییس جمهور در دیدارهای دوجانبه علاوه بر پیگیری منافع ملی بر لزوم اقدام قاطع جهانی جهت توقف ماشین جنگی رژیم صهیونیستی به عنوان تهدید فوری امنیت بین المللی تاکید کردند و به صراحت از سکوت و بی عملی برخی محافل و مدعیان حقوق بشر نسبت به جنایات بی سابقه


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - بین المللی - آژانس بین المللی انرژی اتمی - جمهوری اسلامی - مدیر کل آژانس بین المللی - نیویورک - آژانس بین المللی انرژی
آخرین اخبار سرویس:

روایت عراقچی از رایزنی با گروسی در نیویورک

روایت عراقچی از رایزنی با گروسی در نیویورک