مطالب مرتبط:
آمادگی تیم های هلال احمر بوشهر برای اعزام به طبس
ضرورت بروزرسانی تجهیزات امدادی هلال احمر
طراحی سامانه بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر
ضرورت به روزرسانی تجهیزات امدادی هلال احمر
آمادگی جمعیت هلال احمر برای کمک به سازمان انتقال خون
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 23:002024-09-24سياسي

هلال احمر بوشهر دستگاه برتر سواحل شد


هلال احمر استان بوشهر به عنوان یکی از دستگاه های برتر در حوزه خدمات اجتماعی عام المنفعه از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تقدیر شد.

- ایسنا/بوشهر هلال احمر استان بوشهر به عنوان یکی از دستگاه های برتر در حوزه خدمات اجتماعی عام المنفعه از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان این خبر گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر امسال در سراسر استان به برپایی پست های خدمات فرهنگی، آموزشی و هنری در کنار فعالیت های نوروزی، امدادی و ماموریت های خود اقدام کرد.

احسان ایزدپناه تصریح کرد: در شهرستان بوشهر با تکیه بر ظرفیت داوطلبان و جوانان هلال احمر به مدت 30 شب در ایام ماه مبارک رمضان ضمن ارائه خدمات نوروزی به برپایی فعالیت فرهنگی از جمله برنامه های مناسبتی ماه مبارک رمضان پرداختند.

ایزدپناه افزود: محفل انس با قرآن، برپایی نماز جماعت با حضور اعضا کانون طلاب، برپایی سفره افطاری برای عموم مردم، ایستگاه صلواتی، طبخ غذا و پخت نان محلی به همت اعضا کانون روستایی و داوطلبان، استقرار تیم امداد و نجات دریایی در محل های پرتردد و مجاز، برگزاری کلاس های آموزش کمک های اولیه و مخاطرات طبیعی به صورت همه روزه با حضور مربیان، حضور تیم امداد و نجات خواهران (تو


برچسب ها: هلال احمر - بوشهر - استان بوشهر - استان - جمعیت هلال احمر - اجتماعی - ماه مبارک رمضان
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر بوشهر دستگاه برتر سواحل شد

هلال احمر بوشهر دستگاه برتر سواحل شد