مطالب مرتبط:
رونمایی از رویداد تولید محتوای دیجیتال در بسیج شهرداری تهران
افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج
برگزاری ششمین رویداد تولید محتوای بسیج در چهارمحال و بختیاری
آموزش و پرورش به کمک معلّمان برای کشور سرمایه تولید می کند/ رویداد «الف تا» نشان داد که تعلیم، تربیت، مهارت و پژوهش قابل جمع است
رونمایی از 100 اتوبوس تولید داخل در مهرماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 15:452024-09-23سياسي

رونمایی از رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال


هم زمان با هفته دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، سه طرح فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج شهرداری تهران رونمایی و افتتاح شد.

- هم زمان با هفته دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، سه طرح فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج شهرداری تهران رونمایی و افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز، دوشنبه، دوم مهرماه، در سومین روز از هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، سردار محمود توکلی، جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) در ساختمان سازمان بسیج شهرداری تهران حضور یافت و به همراه محمدمهدی حسن زاده، مسؤول این سازمان و معاونان و مدیران این سازمان به افتتاح و رونمایی سه طرح فرهنگی و اجتماعی این سازمان پرداخت.

در این مراسم، حسن زاده نخست از آغاز طرح مهر محمدی و تهیه و توزیع 2 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: به دنبال اجرای طرح های نذر قربانی، سبدهای کالا و جهیزیه و… و با شروع سال تحصیلی، تهیه و توزیع این بسته ها در دستور کار سازمان بسیج قرار گرفته که فرماندهان بسیج حوزه ها در نمایشگاهی که برای لوازم التحریر ایجاد کرده اند، این بسته ها را توزیع خواهند کرد.


برچسب ها: سازمان بسیج شهرداری تهران - سپاه محمد رسول الله - هفته دفاع مقدس - محمد رسول الله - شهرداری تهران - سازمان - زمان
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال

رونمایی از رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال