مطالب مرتبط:
یادواره نخستین پزشک شهید دفاع مقدس در کرمان برگزار شد
برگزاری یادواره شهدای مهندسی در جنگ به میزبانی راه و شهرسازی فارس
رویداد «راه نما» در فارس برگزار شد
رویداد راه نما در فارس برگزار شد
یادواره پزشک شهید دفاع مقدس در کرمان برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 15:352024-09-28سياسي

نخستین یادواره شهدای راهدار فارس برگزار می شود


نخستین یادواره شهدای راهدار و سومین مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در بخش های مختلف ستادی و شهرستان های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس برگزار می شود.

- ایسنا/فارس نخستین یادواره شهدای راهدار و سومین مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در بخش های مختلف ستادی و شهرستان های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس برگزار می شود.

مشاور مدیرکل و مسئول امور ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس امروز، 7 مهرماه در نشست راهداری فارس با اعلام این مطلب گفت: همزمان با فرا رسیدن دومین کنگره بزرگ 15 هزار شهید سرافراز استان فارس و هم راستا با سایر برنامه های جانبی پیش بینی شده در زمینه برگزاری یادواره ها با رویکرد به گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازی ها و ایثارگری های فداکارانه شهدای اقشار و گروه های اجتماعی مختلف از جمله دستگاه های اجرایی ( شهدای کارمند )؛ نخستین یادواره شهدای راهدار و سومین مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در این اداره کل در تاریخ 10 مهر ماه با حضور مهمانان رسمی و همراهی و مشارکت فعالانه کارکنان به ویژه خانواده های معظم شاهد برگزار خواهد شد.

مهدی شیراوژن با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یک طرح فرهنگی محور و ابتکاری قابل تحسین است که از باوری استوار و راستین نشات گرفته است،


برچسب ها: اداره کل راهداری - راهدار - استان فارس - فارس - راهداری - یادواره - شهدای
آخرین اخبار سرویس:

نخستین یادواره شهدای راهدار فارس برگزار می شود

نخستین یادواره شهدای راهدار فارس برگزار می شود