مطالب مرتبط:
نماینده رژیم صهیونیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم | حزب الله بازیچه دست ایران است | ایران باید به خاطر ناامنی در منطقه مجازات شود +ویدئو
عملیات ترویستی رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان برای گسترش دامنه جنگ در منطقه است
عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان برای گسترش دامنه جنگ در منطقه است
جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه، غرب در دوراهی تصمیم گیری
واعظی: هدف اصلی رژیم صهیونیستی ایجاد جنگ فراگیر در منطقه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 21:552024-09-24سياسي

رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است


معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است، گفت: این رژیم جنایتکار با کشتار زنان و کودکان می خواهد خود را پیروز میدان نشان دهد.

- کرج- معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است، گفت: این رژیم جنایتکار با کشتار زنان و کودکان می خواهد خود را پیروز میدان نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار ایرج مسجدی در کنگره ملی 123 شهید مدافع حرم استان البرز افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) به عنوان یک جوان سرشار از مهر و ادب و اخلاق با عنوان محمد امین در میان اعراب مشهور بود اما حتی دشمنان به این اسوه تاریخ بشریت که پیامی جز اخلاق، صلح طلبی و دعوت به تقوای الهی نداشت، 62 جنگ را تحمیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه مسبب جنگ و عامل جنایت ها مستکبران و جنایت کاران تاریخ هستند، گفت: دشمن همواره درصدد القای این است که ما جنگ طلب هستیم در حالی که این دشمنان هستند که همواره جنگ را به ما تحمیل کرده اند و اگر ما از خود دفاع نمی کردیم، دشمن تا نفر آخر ملت ما را قتل عام می کرد.

سردار مسجدی گفت: این همان موضوعی است که امروز در غزه در جریان است و صهیونیست های جنایتکار از هیچ جنایتی درباره آنها دریغ


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - نیروی قدس سپاه - استان البرز - رژیم - سپاه امام حسن مجتبی - نیروی قدس
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است

رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است