مطالب مرتبط:
آیت الله سیستانی: شهید «نصرالله» نقش برجسته ای در آزادسازی لبنان ایفا کرد
آیت الله سیستانی: شهید نصرالله نمونه ای نادر از رهبرانی بود که نقش بسزایی در پیروزی بر اشغالگران اسراییل داشت
راه و آرمان شهید نصرالله توقف ناپذیر است
پیام سید حسن خمینی در پی شهادت سید حسن نصرالله: راه نصرالله ادامه دارد/ امروز دفع نفوذ دشمنان، پرهیز از تفرقه و چنددستگی های پوچ و وحدت حول محور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای؛ لازمه عبور سالم از این مرحله حساس است
نسب شهید آیت الله سیدحسن نصرالله به کدام امام شیعیان می رسد! + شجرنامه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 18:352024-09-28سياسي

آیت الله سیستانی: شهید نصرالله جان خود را در راه آزادسازی لبنان و آرمان فلسطین فدا کرد


دفتر مرجع عالی قدر حضرت آیت الله سید علی سیستانی (دام ظلّه) با صدور بیانیه ای،   شهادت حجه الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از برادران ایشان در مقاومت لبنان و ده ها غیرنظامی بی گناه در جنایت وحشتناک ارتش .

- دفتر حضرت آیت الله سیستانی با صدور بیانیه ای، شهادت حجت الاسلام سیدحسن نصرالله و جمعی از برادران ایشان در مقاومت لبنان و ده ها غیرنظامی بی گناه در جنایت وحشتناک ارتش رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت گفت.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو: دفتر مرجع عالی قدر حضرت آیت الله سید علی سیستانی (دام ظلّه) با صدور بیانیه ای،   شهادت حجه الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از برادران ایشان در مقاومت لبنان و ده ها غیرنظامی بی گناه در جنایت وحشتناک ارتش رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است که شهید سید حسن نصرالله نمونه ای نادر از رهبران بود که در دهه های اخیر نقش بسزایی در پیروزی بر اشغالگران اسراییلی و آزادسازی سرزمین های لبنان ایفا کرد.

او همچنین با تمام توان از ملت عراق در مبارزه با تروریست های داعش حمایت کرد و مواضع بزرگی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اتخاذ کرد و جان خود را در راه این آرمان مقدس فدا نمود.


برچسب ها: آیت الله سید علی سیستانی - ارتش رژیم صهیونیستی - مقاومت لبنان - الله - حسن نصرالله - آیت الله - آیت الله سیستانی
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سیستانی: شهید نصرالله جان خود را در راه آزادسازی لبنان و آرمان فلسطین فدا کرد

آیت الله سیستانی: شهید نصرالله جان خود را در راه آزادسازی لبنان و آرمان فلسطین فدا کرد