مطالب مرتبط:
تمدید مهلت جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 13 مهر
تمدید مهلت جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 13 مهر
بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله
 شهادت سید حسن نصرالله آغاز تاریخ جدید جبهه مقاومت اسلامی است
تجمع خودجوش مردم مشگین شهر در حمایت از حزب الله و جبهه مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 10:152024-09-29سياسي

حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از جبهه مقاومت اسلامی


دانشگاه جامع علمی کاربردی درپی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرده و تاکید کرد: این دانشگاه با تمام توان و امکانات خود در کنار جبهه مقاومت اسلامی ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانشگاه جامع علمی کاربردی درپی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم رب الشهداء و الصدیقین فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاهَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَهِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا (نساء74) پس کسانی باید در راه خدا جهاد کنند که دست از جان شسته اند و زندگی این جهان را به آن جهان می فروشند و هرکس در راه خدا جهاد کند و کشته شود یا فاتح گردد، زود باشد که او را اجری عظیم دهیم.

بار دیگر دست آلوده به خون رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکای جنایتکار خوی وحشی گری و تروریستی خود را در جنایت علیه آزادی خواهان جهان با به شهادت رساندن مجاهد نستوه و اسوه مقاومت دبیرکل حزب الله قهرمان، عالم مجاهد سید حسن نصر الله که خود را از فرزندان مکتبی می دانست که همه پیامبران، امامان و فرماندهان آن شهید شده اند اثبات نمود.


برچسب ها: دانشگاه جامع علمی کاربردی - دبیرکل حزب الله لبنان - دانشگاه جامع - علمی کاربردی - جبهه مقاومت اسلامی - دانشگاه - دبیرکل حزب الله
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از جبهه مقاومت اسلامی

حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از جبهه مقاومت اسلامی