مطالب مرتبط:
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت
عکس نوشته تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان
ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تایید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 16:302024-09-28سياسي

پیام تسلیت «عمار حکیم» در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان


رییس جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، تاکید کرد: راه مقاومت تا تحقق پیروزی ادامه خواهد داشت.

- پیام تسلیت عمار حکیم در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان رییس جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، تاکید کرد: راه مقاومت تا تحقق پیروزی ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم رییبس جریان حکمت ملی عراق در پیامی شهادت سید حسن نصر الله ، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با قلبی پر از درد و با رضایت کامل و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، شهادت عالم ربانی از علمای اسلام و مجاهد مخلص از قهرمانان میادین جهاد و اعتلای کلام حق را به جهان اسلام و ملت لبنان و طرفداران قهرمان و مقاومت بی مانند آن را اعلام می کنیم.

حکیم افزود: ایشان عمر شریف خود را با جهاد و مخلصانه در لبنان و با یاری مسائل دین حنیف و امت اسلامی و در راس آن قضیه نخست اسلام یعنی قدس شریف صرف کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق در این پیام اشاره کرد: درگذشت جناب سید حسن نصر الله را که در راه انبیا، ائمه و اولیای صالح به شهادت رسید و به پیامبران، صدیقان، شهدا و صلحا پیوست، اعلام می داریم تا بدین گونه عمر مبارک شریف ایشان با بالاترین در


برچسب ها: دبیرکل حزب الله لبنان - جریان حکمت ملی عراق - دبیرکل حزب الله - حزب الله لبنان - جریان حکمت ملی - حزب الله - دبیرکل
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت «عمار حکیم» در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

پیام تسلیت «عمار حکیم» در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان