مطالب مرتبط:
در بحث مولدسازی می خواهیم پیشران پیشرفت ایران اسلامی باشیم
حسینی: کیفیت زمین های لیگ، مانع پیشرفت فوتبال ایران است/ امیدوارم برابر پرسپولیس خوش شانس باشیم
دیدار سران مذهبی اقلیم کردستان با رییس جمهوری اسلامی ایران
بارزانی: به هیچ وجه نباید از خاک اقلیم در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده شود
بازتاب وسیع سفر رییس جمهوری اسلامی ایران در رسانه های عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 17:302024-09-22سياسي

در بحث مولدسازی می خواهیم پیشران پیشرفت ایران اسلامی باشیم


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در بحث مولدسازی می خواهیم پیشران پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشیم، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 4 هزار میلیارد تومان اجرای نیت شده است .

- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در بحث مولدسازی می خواهیم پیشران پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشیم، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 4 هزار میلیارد تومان اجرای نیت شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در محفل انس با قرآن که امروز اول مهرماه به مناسبت هفته وقف در محل این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با اشاره به تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس و هفته وقف گفت: درمورد پیامبر (ص) همین بس که وجود مقدس پیامبر (ص) برای عالمیان رحمت و برکت است.

هرچه اتصال بیشتر با وجود شریف پیامبر (ص) برقرار کنید از بهره وافر برخوردار خواهید بود و هر میزان دست تنگی کنید، بهره کمتری خواهید برد.

وی در رابطه با ذکر شریف صلوات اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید (إِنَّ ٱللَّهَ وَمَلَٰٓئِکَتَهُۥ یُصَلُّونَ عَلَی ٱلنَّبِیِّۚ یَٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ صَلُّواْ عَلَیۡهِ وَسَلِّمُواْ تَسۡلِیمًا) این آیه شریفه دو گزاره دارد یک گزاره خ


برچسب ها: سازمان اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - رییس سازمان اوقاف - جمهوری اسلامی ایران - سازمان اوقاف - رییس سازمان - امور خیریه
آخرین اخبار سرویس:

در بحث مولدسازی می خواهیم پیشران پیشرفت ایران اسلامی باشیم

در بحث مولدسازی می خواهیم پیشران پیشرفت ایران اسلامی باشیم