فراهم شدن امکان فروش کالای ایرانی در سکوی آنلاین چینرییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن تاکید بر انتخاب استراتژی های درست در تجارت ایران و چین از امکان فروش کالای ایرانی در سکوی آنلاین چین خبر داد. - رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن تاکید بر انتخاب استراتژی های درست در تجارت ایران و چین از امکان فروش کالای ایرانی در سکوی آنلاین چین خبر داد. به گزارش ایسنا، محمدعلی دهقان دهنوی در نشست بررسی چالش های پیشروی روابط اقتصادی ایران و چین، چین را شریک نخست تجاری ایران و بسیاری از کشورهای دنیا دانست و افزود: تجارت با چین برای ایران مهم و استراتژیک است؛ فرصت ها و ظرفیت های تجاری ایران با چین بسیار قابل توجه است مشروط به اینکه بر روی این حوزه ها تمرکز بیشتری داشته باشیم. معاون وزیر صمت ادامه داد: فرصت های تجاری موجود در چین بیش از مجموع تجارت ما با سایر کشورها است و تردید نداشته باشید که می توان در چین، کارهای بزرگی انجام داد. وی با برشمردن اهداف سازمان توسعه تجارت ایران در تجارت خارجی، گفت: هدف صادرات کالا با ارزش افزوده بالاتر است عدد بزرگی از صادرات کالا به چین مربوط به صادرات کالاهای خام است، در حالی که اگر به دنبال بازاریابی برای این کالاها هم نرویم متقاضیان آنها برای خرید این کالاهای خام به ایران خواهند آمد. برچسب ها: ایران - تجارت ایران - کالای ایرانی - سازمان توسعه تجارت - تجارت ایران و چین - ایران و چین - تجارت |
آخرین اخبار سرویس: |