روابط عمومی ها باید در عصر بحران های رسانه ای نگهبان امید باشندرییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از تحولات جدید در عرصه ارتباطات شهری سخن گفت و تأکید کرد: روابط عمومی ها باید به عنوان نگهبانان امید جامعه عمل کنند و در برابر موج سیاه نمایی که توسط رسانه های معاند به راه افتاده، - روابط عمومی ها باید در عصر بحران های رسانه ای نگهبان امید باشند رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از تحولات جدید در عرصه ارتباطات شهری سخن گفت و تأکید کرد: روابط عمومی ها باید به عنوان نگهبانان امید جامعه عمل کنند و در برابر موج سیاه نمایی که توسط رسانه های معاند به راه افتاده، ایستادگی کنند. به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی در نخستین نشست مدیران ارتباطات شهرداری های کشور اظهار کرد: امروزه دیگر در خیابان ها زندگی نمی کنیم؛ بلکه در پلتفرم ها و کمپین ها نفس می کشیم. وی با اشاره به تغییرات شگرف در نحوه ارتباطات انسانی و مدیریت شهری در دنیای امروز، افزود: کمپین های تجاری، سیاسی و اجتماعی به ما جهت می دهند که درباره چه موضوعاتی فکر کنیم و نگرانی داشته باشیم. محمدخانی با انتقاد از تلاش های دشمنان و کشورهای متخاصم برای کاهش اعتماد عمومی به مسئولان و ایجاد شرایط فروپاشی اجتماعی، تصریح کرد: در چنین فضایی، روابط عمومی ها باید به عنوان نگهبانان امید در جامعه عمل کنند و هر روز به این برچسب ها: ارتباطات - روابط عمومی - رسانه های معاند - شهرداری تهران - مرکز ارتباطات - نگهبان - شهرداری |
آخرین اخبار سرویس: |