مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 تیر 1394 ساعت 11:142015-07-13سياسي

«ذوق زدگان» رسانه ای، پیش از خط پایان جشن هسته ای گرفتند! + عکس


ما نه کاسب تحریمیم و نه معتقدیم همه شیفتگان توافق، کاسب تسلیمند و خدای ناکرده خائن به منافع ملی ، بلکه روی سخن اینجاست که قبل از هر چیز واقع نگری و دوراندیشی در این مجال باید و لذا از جو زدگی و ذوق زدگی مفرط و بیش از حد که نتیجه اش بی اعتمادی و یاس مضاعف .

- ما نه کاسب تحریمیم و نه معتقدیم همه شیفتگان توافق، کاسب تسلیمند و خدای ناکرده خائن به منافع ملی ، بلکه روی سخن اینجاست که قبل از هر چیز واقع نگری و دوراندیشی در این مجال باید و لذا از جو زدگی و ذوق زدگی مفرط و بیش از حد که نتیجه اش بی اعتمادی و یاس مضاعف است می بایست به شدت احتراز کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، باز هم همان آش و همان کاسه چندی پیش، باز هم گره زدن همه چیز به مذاکرات ، باز هم ذوق زدگی مفرط رسانه های مدعی اصلاح طلبی و اعتدال گرایی و البته باز هم تلاش ناخواسته برای شرطی شدن مردم در این باره.

نگاهی به نیم صفحه نخست روزنامه های صبح امروز کشور به ویژه از جنس حامیان دولت حاکی از تکرار یک اشتباه دیگر در زمینه مباحث هسته ای است.

ملاحظه برخی از تیترهای اصلی این قبیل رسانه ها که تم و موضوع غالباً مشترکی نیز دارند، نشان از ذوق زدگی بیش از حد آن ها از ماحصل مذاکرات هسته ای وین پیش از اعلام نتیجه نهایی از سوی مذاکره کنندگان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ذوق زدگان» رسانه ای، پیش از خط پایان جشن هسته ای گرفتند! + عکس

«ذوق زدگان» رسانه ای، پیش از خط پایان جشن هسته ای گرفتند! + عکس