مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 تیر 1394 ساعت 19:402015-07-20دانش

پایبندی به قوانین، بیش از کسی که سالها قضاوت کرده!


البته این نخستین بار نیست که قاضی سابق، هم اویی که در دانشگاه آزاد درس حقوق می دهد و مدرس به حساب می آید، مواردی را مدعی می شود که باورکردنشان به عنوان حقیقت دشوار است و بیشتر رنگ و بوی غیرواقعیاتی دارد که به کمک آن حقایق را پنهان می کنند ولی با این موارد چه باید کرد؟ - تیرماه یادآور هر حادثه خوب و شیرینی در ذهن خیلی هایمان باشد، برای اغلبمان با یادآوری یک داغ گره خورده است؛ داغ رنج بی رحمانه ای که بعضی بر برخی جوانان وطن در کهریزک روا داشتند و موجبات بدرود چند تن از ایشان با حیات را فراهم آوردند؛ داغ رنجی که اولیای دم آن شهدا امیدوارند داغ پیشانی مسببان این رویداد تلخ و امثالهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ششمین سالگرد جنایت رقم خورده در بازداشتگاه غیرقانونی کهریزک در حالی سپری شده که هنوز دادگاه برخی متهمان این پرونده، از جمله سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران در جریان است و این متهم که پیشتر بابت برخی اتهاماتش در این پرونده محکوم شده و محکومیتش قطعیت نیز یافته، منکر نقش مجرمانه خود در این پرونده هستند و از هر فرصتی برای فرافکنی و انحراف افکار عمومی از واقعیت بهره می برند.

نمونه این اتفاق، سخنان حاشیه ای مرتضوی در انتهای آخرین نشست دادگاه برگزار شده درباره جنایت رقم خورده در کهریزک بود که سعی داشت واقعیات نشست غیر علنی دادگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی به قوانین، بیش از کسی که سالها قضاوت کرده!

پایبندی به قوانین، بیش از کسی که سالها قضاوت کرده!