مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 02:252015-07-26سياسي

گفتگوی ویژه خبری ؛ صالحی: حدود سال پانزدهم به ظرفیت 190 هزار سو می رسیم(2)


رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه سخنانش در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در پاسخ به این پرسش که آیا مفاد تفاهم نامه ایران و آژانس محرمانه است؟ گفت: خیر، اصل آن چیزی که امضا کردیم محرمانه نیست و اعلام شد و عادی است ، فقط در موضوع پادمانی یعنی بازرسی بازرسان آژانس در برخی امور قرارهای شیوه بازرسی و چگونگی انجام بازرسی در موارد خاص را می بندیم و با آنها تفاهم می کنیم و این مواردی است میان آن کشور و آژانس.

صالحی ادامه داد: یعنی فرآیند و نحوه بازرسی بین ایران و آژانس مذاکره و مشخص می شود و آژانس بر اساس آن انجام می دهد و این شیوه محرمانه میان ما و آژانس است و این امری عادی است و همه کشورها هم چنین چیزی را دارند و سپس آژانس نتیجه آن را به شورای حکام اعلام می کند.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: قرار است نتیجه را 15 دسامبر سال میلادی جاری اعلام کند اما شیوه رسیدن به این نتیجه میان ما و آژانس محرمانه می ماند و این یک امر معمولی است.

صالحی افزود: آژانس از اقدامات انجام شده ایران در 15 دسامبر نظر می دهد اما quotation mark برجام quotation mark مستقل از این نظر ، کار خود را جلو می برد.

وی گفت: آژانس درباره فعالیت های اعلام نشده هیچ کشوری نمی تواند اعلام نظر کند و تاکنون تنها به ژاپن کارت سفید داده است و ما هم باید به این سمت برویم که به ما هم کارت سفید بدهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی ویژه خبری ؛ صالحی: حدود سال پانزدهم به ظرفیت 190 هزار سو می رسیم(2)

گفتگوی ویژه خبری ؛ صالحی: حدود سال پانزدهم به ظرفیت 190 هزار سو می رسیم(2)