مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 09:302015-08-01بين الملل

((توافق هسته ای/ محور تبلیغات در رقابت های انتخاباتی آمریکا/ گزارش تحلیلی))


در خواست باراک اوباما از گروه های حامی توافق هسته ای برای بلند تر کردن صدای شان در حمایت از این توافق دیشب بازتاب گسترده در رسانه های بیگانه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیروز خبرگزاری رویترز از واشنگتن، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا پنجشنبه از گروههای حامی توافق هسته ای با ایران خواست تا صدای خود را به کنگره برای مقابله با میلیونها دلاری که گروههای فشار برای مانع تراشی برابر تصویب این توافق هزینه می کنند برسانند.

همزمان به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی بی سی فارسی quotation mark در حالی که کاخ سفید برای جلب حمایت مردم امریکا از توافق هسته ای با ایران بر فشار بر کنگره برای تصویب این توافق تلاش زیادی می کند شخصیت های سیاسی و اجتماعی و حتی چهره های هالیوود هم دست به کار شدند تا موافقت مردم را جلب بکنند گرچه مخالفان هم ساکت ننشسته اند آن ها هم دهها میلیون دلار به تبلیغات برای مخالفت با این توافق اختصاص داده اند quotation mark .

بی بی سی فارسی با اشاره به اینکه quotation mark اگر دو سوم از اعضای کنگره امریکا علیه توافق هسته ای رای بدهد وتوی رییس جمهوری باطل می شود quotation mark مدعی است quotation mark به همین دلیل آرای تک تک نمایندگان به ویژه دمکرات ها از اهمیت زیادی برخوردار است quotation mark .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

((توافق هسته ای/ محور تبلیغات در رقابت های انتخاباتی آمریکا/ گزارش تحلیلی))

((توافق هسته ای/ محور تبلیغات در رقابت های انتخاباتی آمریکا/ گزارش تحلیلی))