مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 10:052015-08-03بين الملل

نبل و الزهراء؛ حکایت مقاومتی که باورهایش ریشه در سیره اهل بیت (ع) دارد


دو شهرک شیعی نشین نبل و الزهراء، در ریف حلب با الهام گرفتن از مقاومت و ایستادگی اهل بیت (ع) بیش از چهار سال است که در برابر ظلم و جور تروریست های تکفیری ایستادگی و مقاومت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دمشق، دو شهرک نبل و الزهراء که در 20 کیلومتری شمال غربی شهر حلب واقع شده اند، جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر وجود دارند که اغلب آنها شیعه هستند.

محاصره تحمیل شده علیه این دو شهرک، از جمله طولانی ترین محاصره های صورت گرفته توسط گروه های مسلح تروریستی علیه مناطق مختلف سوریه است، در حالی که نمی توان این محاصره را جدای از سیاست و موضع کشورهای حامی تروریسم و در راس آنها عربستان و قطر و ترکیه علیه سوریه دانست.

نبل و الزهراء سدی در برابر تکفیری ها هریک از کشورهای فوق الذکر دارای دلایلی برای ادامه محاصره این دو شهرک هستند، شهرک هایی که به سدی محکم و سخت در برابر گروه های مسلح تروریستی تکفیری تبدیل شده اند تا مانع تکمیل سیطره این گروه ها بر مناطق ریف حلب شوند.

یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار " در دمشق تاکید کرد: عناصر مسلحی که اطراف این دو شهرک مستقر و پراکنده شده اند، همگی وابسته به گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره هستند و سرکردگان و فرماندهان آنها هرگونه گفت وگو و مذاکره برای شکستن محاصره را رد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبل و الزهراء؛ حکایت مقاومتی که باورهایش ریشه در سیره اهل بیت (ع) دارد

نبل و الزهراء؛ حکایت مقاومتی که باورهایش ریشه در سیره اهل بیت (ع) دارد