مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مرداد 1394 ساعت 11:312015-08-09سياسي

«توقیف مستبدانه» همزمان با ادعای دفاع از آزادی بیان!


همانگونه که وزیر ارشاد اشاره کرده است، «خفقان مطبوعات با استبداد دولت ها رابطه ای مستقیم دارد» و «توقیف رسانه ها باید آخرین راه حل برخورد با تخلفات مطبوعاتی باشد» نه اینکه دولت ها براساس میل و اراده باندی و حزبی، - همانگونه که وزیر ارشاد اشاره کرده است، خفقان مطبوعات با استبداد دولت ها رابطه ای مستقیم دارد و توقیف رسانه ها باید آخرین راه حل برخورد با تخلفات مطبوعاتی باشد نه اینکه دولت ها براساس میل و اراده باندی و حزبی، کمر به نابودی رسانه های منتقد خود و خاموش کردن صدای مخالفشان ببندند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ؛" جامعه ای که مطبوعات زنده نداشته باشد به سمت دیکتاتوری می رود این جدیدترین اظهارنظر علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم است.

او که روز گذشته در مراسم نمادین گرامیداشت روز خبرنگار و در جمع جمعی از اصحاب رسانه سخن می گفت، بار دیگر زبان به مدح آزادی بیان و اطلاع رسانی گشود و با انتقاد از استبداد دولت ها که به توقیف رسانه ها می انجامد گفت: خفقان مطبوعات با استبداد دولتها رابطه ای مستقیم دارد .

این اظهارات علی جنتی را شاید بتوان مخالفت او با سرکوب مطبوعات توسط دولت یازدهم که در روزهای اخیر شدت نیز یافته است تعبیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«توقیف مستبدانه» همزمان با ادعای دفاع از آزادی بیان!

«توقیف مستبدانه» همزمان با ادعای دفاع از آزادی بیان!