مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مرداد 1394 ساعت 07:262015-08-15دانش

با تاکسی دربست بیا دانشگاه!


یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که مورد سوء قصد قرار گرفته بود گفت: من به مدیریت دانشجویی و مسئول حراست دانشگاه ماجرا را گفتم اما عملا فقط ابراز تاسف کردند و گفتند باید از یک مسیر دیگر می آمدی حتی به من گفتند تاکسی دربست بگیر و به دانشگاه بیا.

- دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، "در خصوص اینکه هفته های اخیر در اطراف خوابگاه این دانشگاه مورد زورگیری و تهدید با چاقو قرار گرفته بود و چگونگی این اتفاق گفت: من دو هفته پیش ساعت 9 شب از مسیر مترو طرشت به سمت خوابگاه دانشگاه در حال آمدن بودن که حوالی خوابگاه دو زورگیر چاقو را زیر گلوی من گذاشته و با تهدید گوشی و همه وسایلم را از من گرفتند.

وی ادامه داد: آن حوالی هیچ کس نبود که به کمک من بیاید علی رغم این من سریعا به نگهبانی خوابگاه مراجعه کرده و قضیه را گفتم اما آنها به من گفتند که وظیفه ما فقط نگهبانی از داخل خوابگاه است یعنی حتی اگر جلوی درب خوابگاه چاقو زیر گلوی من می گذاشتند آنها جلو نمی آمدند یا اگر هم می آمدند دانشگاه آنها را توبیخ می کرد زیرا حوزه عملکرد آنها تنها مربوط به خوابگاه و داخل آن می شود.

این دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه طی این سال ها زورگیری و اذیت و آزارهای متعددی برای دانشجویان ساکن خوابگاه رخ داده است خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تاکسی دربست بیا دانشگاه!

با تاکسی دربست بیا دانشگاه!