مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مرداد 1394 ساعت 07:402015-08-15سياسي

سیمین غانم: صدایم جان یک نفر را نجات داد!


کاری با دو خانم و یک آقا ضبط کردم و فرستادم اما گفتند در کنار شما باید دو مرد بخوانند! - سیمین غانم اهل مدارا است، شاید همین وجه از شخصیت او باعث شده تنها زن خواننده ای باشد که نزدیک به 20 سال کنسرت هایش تداوم داشته است.

البته شاید عده ای معتقد باشند برگزاری کنسرت های زنانه دامن زدن به تفکیک موسیقی زنان است یا عده ای هم بگویند همین هم غنیمت است، اما در شرایطی که حتی ماهیت موسیقی فرای جنسیت زیر سؤال است، قضاوت سخت است، البته راه دیگری هم برای اجرای زنان وجود دارد یعنی قانون همخوانی یک مرد با یک زن، اما این قانون هم مثل خیلی از قوانین دیگر سیال است و بستگی به هزار و یک علت دارد غیر از موسیقی.

سیمین غانم هرچند اهل مدارا است، اما وقتی بحث خواندن در میان باشد، ترجیح می دهد اجرایش به همان کنسرت برای زنان محدود شود اما صدایش را لابه لای صدای همخوا ن ها پنهان نکند.

شرق در ادامه نوشت: با سیمین غانم از گذشته حرف زدیم، از همکاری با تجویدی و همایون خرم و فریبرز لاچینی تا این اواخر که ترانه سرایی و آهنگ سازی و خواندن اثری برای کودکان را در دست داشته، البته خیلی سعی کردیم از مشکلات و شرایط زنان در موسیقی بگوید اما او به روال گذشته ترجیح داد فقط درباره موسیقی حرف بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمین غانم: صدایم جان یک نفر را نجات داد!

سیمین غانم: صدایم جان یک نفر را نجات داد!