مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مرداد 1394 ساعت 11:212015-08-16سياسي

آیت الله حسینی زنجانی: سیره زندگی حضرت معصومه (س) در جامعه امروز تبیین شود


مرجع عالیقدر جهان اسلام و تشیع با اشاره به ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه(س) گفت: سیره زندگی حضرت معصومه (س) در جامعه امروز تبیین شود.

- آیت الله سید محمد حسینی زنجانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان" در مورد ویژگی های شخصیتی بارز بانوی دو عالم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: روشن است که این بزرگوار از سلاله وحی و نبوت و خاندان پیامبر(ص) است.

وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) از فضایل معنوی بالایی برخوردار هستند، بیان کرد: عنایات ایشان شامل حال بسیاری از مردم شده و مردم در سایه توسل به ایشان به نتیجه های پربرکتی در زندگی خود دست یافتند.

مرجع عالیقدر جهان اسلام و تشیع تصریح کرد: حضرت معصومه (س) در سایه عنایات خود به مردم به کریمه اهل بیت معروف شدند و سفارشات امام رضا (ع) در مورد این بزرگوار نشان از شأن و شخصیت والای ایشان دارد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه های پربرکتی از مدت زمانی که این بانوی بزرگوار در قم رحلت فرمودند به دست آمده، ابراز کرد: مردم بارگاه ایشان را به نحو احسن بنا کردند که مورد توجه شیعیان جهان اسلام است.

آیت الله حسینی زنجانی عنوان کرد: حرم حضرت معصومه (س) آشیانه آل محمد(ص) است که اثری بهتر و والاتر از وجود حوزه علیمه قم که حرف نخست را در جهان تشیع می زند، ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی زنجانی: سیره زندگی حضرت معصومه (س) در جامعه امروز تبیین شود

آیت الله حسینی زنجانی: سیره زندگی حضرت معصومه (س) در جامعه امروز تبیین شود