مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مرداد 1394 ساعت 09:362015-08-20اقتصادي

90 درصد اعتبارات امام زاده محمد بن حسن (ع) از محل نذورات مردمی است


مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: 10 درصد از کل اعتبارات امام زاده محمد بن حسن (ع) از محل اعتبارات ملی و 90 درصد از کل مبلغ پروژه از محل نذورات مردم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسلم رضایی در مراسم افتتاحیه آستان امامزاده محمد بن حسن (ع) شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: آغاز عملیات عمرانی استان امامزاده محمد ابن حسن (ع) سال 92 بود و در شهریورماه سال 93 به اتمام رسید که در این عملیات بیش از هزار مترمکعب خاک برداری انجام شده است.

وی افزود: زیربنای کل پروژه هزار و 432 مترمربع است که به صورت میانگین برای هر مترمربع یک میلیون و 450 هزار تومان من هزینه شده است.

مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: 10 درصد از کل اعتبارات پروژه امام زاده محمد بن حسن (ع) از محل اعتبارات ملی و 90 درصد از کل مبلغ پروژه از محل نذورات مردم بوده است.

وی عنوان کرد: این پروژه شامل دو اتاق دوربین مداربسته؛ ساختمان اداری، حسینیه، دارالشفاء خواهران و برادران است که خود در استان کار جدیدی به حساب می آید.

رضایی در رابطه با ویژگی های این پروژه بیان کرد: طراحی این پروژه بر اساس الگو گیری از حرم مطهر امام رضا (ع) و اباعبدالله (ع) است و حفظ بقعه قدیمی به عنوان یک اثر تاریخی و قدیمی در زیر ساختمان جدید از دیگر کارهایی است که سبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد اعتبارات امام زاده محمد بن حسن (ع) از محل نذورات مردمی است

90 درصد اعتبارات امام زاده محمد بن حسن (ع) از محل نذورات مردمی است