مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 شهریور 1394 ساعت 11:212015-08-25سياسي

سردار در انتظار تکذیب!/ پس از احمدی نژاد و لاریجانی نوبت کیست؟


باید منتظر ماند و دید که آیا افراد دیگری اظهارات شاهد عینی فتنه 88 را تکذیب خواهند کرد یا برخی ها از این اظهارات خواهند بالید که چگونه توانسته اند برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشه بکشند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، علی رغم سخنرانی مسئولان مخنلف در باره فتنه 88، مصاحبه تفصیلی سردار اسماعیل احمدی مقدم که اخیر با یکی از نشریات صورت گرفته است، از زوایای مخنلف به فتنه 88 پرداخت شده است، زاویه ای که رفتار شاییه دار برخی داخلی ها را به تصویر کشیده است.

فرمانده با سابقه جبهه و جنگ نداشتن مسئولیت مستقیم در مجموعه مدیریتی نیروی انتظامی کشور را فرصت خوبی برای گفتن برخی ناگفتنی های فتنه 88 دانسته است، البته حس خبرنگاری می گوید شاید خبری از بهارستان هم در راه باشد! ولی در هر صورت این ناگفته ها به هر دلیلی که بوده باشد بیشتر به کنار رفتن پرده ابهامات کمک کرده و خواهد کرد.

به جرات می توان گفت محمود احمدی نژاد مثل خیلی از اخبار اخیر کشور محور اصلی سخنان سردا احمدی مقدم است و بارها به او اشاره شده است.

سردار احمدی مقدم در بخشی از این مصاحبه در مورد رییس دولت های نهم و دهم می گوید: آقای احمدی نژاد آدمی چالشی بود و حداقل دو جور شکاف درست کرده که یکی اش شکاف نخبه- توده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار در انتظار تکذیب!/ پس از احمدی نژاد و لاریجانی نوبت کیست؟

سردار در انتظار تکذیب!/ پس از احمدی نژاد و لاریجانی نوبت کیست؟