مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 18:502015-08-29ورزشي

آقای گل جهان یکقدم تا سرمربیگری تیم ملی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پس از قطعی شدن عدم حضور خسوس کاندلاس روی نیمکت تیم ملی فوتسال و پس از ماه ها معطلی سرانجام مسئولان کمیته فوتسال به این نتیجه رسیدند که یک سرمربی ایرانی را برای تیم ملی انتخاب کنند.

در این راستا هم افتخاری اعلام کرده است وحید شمسایی اولین گزینه داخلی اوست و به نظر می رسد رییس کمیته فوتسال امشب یا فردا او را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کند.

امروزعلی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال با سید رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال و عباس ترابیان رییس کمیته فنی و توسعه جلسه ای را برگزار کرد و در خصوص سرمربی تیم ملی با یکدیگر صحبت هایی را انجام دادند.

به نوشته فارس، گزینه افتخاری برای هدایت تیم ملی وحید شمسایی است اما در این راستا برخی مسائل وجود دارد که باید نهایی شود تا در صورت برطرف شدن این اختلافات سکان هدایت تیم ملی به شمسایی داده شود.

یکی از این مسائل کادرفنی تیم است که مسئولان در نظر دارند گزینه هایی را در کادرفنی کنار شمسایی قراردهند البته هنوز این موضوع نهایی نشده و قرار است پس از صحبت ها و مشورت هایی که صورت می گیرد این موضوع نهایی و با وحید شمسایی در میان گذاشته شود.

هنوز افتخاری با شمسایی به طور مفصل صحبت نکرده تا از چند و چون کار آگاه شود اما زمزمه هایی وجود داشته و به نظر می رسد طی روزهای آینده و شاید همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای گل جهان یکقدم تا سرمربیگری تیم ملی!

آقای گل جهان یکقدم تا سرمربیگری تیم ملی!