مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 17:002015-08-30فرهنگي

بازتاب نمایش جهانی فیلم «محمد رسول الله (ص)» در رسانه های خارجی


فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی پس از نخستین نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم مونترال توجه رسانه های خارجی را به خود جلب کرد و به زبان های گوناگون به بازتاب نمایش این فیلم پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، این فیلم روزهای پنج شنبه و جمعه در جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان مواجه شد.

روزنامه انگلیسی زبان گاردین پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم مونترال نوشت: فیلم مجیدی فضایی دوستانه میان شیعه و سنی به وجود آورده است.

این روزنامه فیلم محمد رسول الله (ص) را از نظر معنوی صادق، مسئول و شاعرانه دانست و ادامه داد: بسیاری از صحنه های فاخر این اثر توانسته نام مجیدی را با کارگردانان مطرح آثار سینمایی اواخر دهه 1980 همراه کند.

خبرگزاری اسکای نیوز هم نوشت: هدف مجیدی در این فیلم، شکستن تصویر خشونت آمیزی است که در افکار عمومی از اسلام ارائه می شود و گروه های تروریستی مسلح افراطی مانند داعش خود را به این دین نسبت می دهند، مجیدی در این فیلم درپی اتحاد میان اهل سنت و شیعیان در تمام جهان از عراق تا یمن و سوریه است نه تفرقه میان آن ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب نمایش جهانی فیلم «محمد رسول الله (ص)» در رسانه های خارجی

بازتاب نمایش جهانی فیلم «محمد رسول الله (ص)» در رسانه های خارجی