مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 16:402015-09-02سياسي

یادداشت/ کمپین اینترنتی فیلم محمد رسول الله (ص)


نگاهی گذرا به شبکه های اجتماعی نشان می دهد که فیلم محمد رسول الله(ص) مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرارگرفته و پیام هایی با این مضمون میان کاربران در فضای مجازی دست به دست می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،در فضای مجازی پویشی بنام quotation mark سلام_بر_محمد quotation mark ص راه اندازی شده که طرفداران آن تصاویر و مطالب زیادی از فیلم محمد رسول الله (ص) به اشتراک گذاشته اند.

مهرداد بذرپاش عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اولین نفری است که برای تشکیل این کمپین اقدام کرده و از آن با عنوان نذر فرهنگی یاد کرده است.

بذر پاش در صفحه شخصی خود نوشته:بیاییم نذر کنیم و اطرافیان را تشویق به دیدن فیلم محمد (ص) نماییم.

اگر می توانیم تعدادی بلیت هم تهیه و به اقوام و دوستان هدیه نماییم و در فضای مجازی نسبت به تبلیغ این فیلم همت گماریم.

بسیاری از کاربران شبکه های مجازی هم با انتشار عکس ها و پوسترهای این فیلم و بیان اظهار نظرهای خود، دیگران را به دیدن این فیلم سینمایی دعوت می کنند.

بین طرفداران این پویش برخی چهره های مطرح هم به چشم می خورد.

مسلم آقاجان زاده یکی از تهیه کنندگان پرکار صدا و سیما با انتشار عکسی نوشته است: شما را به دیدن فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) دعوت می کنم تا حتما این بی نظیرترین اثر سینمایی ایران را ببینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ کمپین اینترنتی فیلم محمد رسول الله (ص)

یادداشت/ کمپین اینترنتی فیلم محمد رسول الله (ص)