مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 20:102015-09-05ورزشي

تیم ملی دنبال لباس و کفش گم شده غفور!


تیم ملی والیبال که برای حضور در جام جهانی 2015 به ژاپن سفر کرده است، پس از سفر 30 ساعته هنگام ورود به این کشور با مشکلی عجیب روبرو شد که البته تا حدودی برای اعضای تیم ملی تازگی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هنگامی که تیم ملی وارد فرودگاه توکیو شد، همه اعضای کاروان به جز امیرغفور چمدان های خود را تحویل گرفتند که پس از پیگیری های به عمل آمده از سوی خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال مشخص شد، چمدان غفور یا در راه جامانده و یا به نقطه ای دیگر منتقل شده است که مسئولین مربوطه قول پیگیری سریع و رساندن چمدان به هتل محل اقامت تیم ایران را دادند.

این درحالی است که ملی پوشان کشورمان عصر امروز تمرین بدنسازی خود را برگزار کردند و از فردا تمرینات توپی خود را به صورت دو جلسه در روز برگزار می کنند که با وجود این شرایط سرپرست تیم ملی مجبور به خرید و تهیه کفش ورزشی و لباس موقت برای امیرغفور جهت شرکت در تمرینات و مسابقات شد.

این اتفاق در حالی امروز شنبه 14 شهریور رخ داد که سال های گذشته نیز هر گاه تیم ملی با پرواز ترکیش به کشوری سفر کرده، در مقصد یکی دو چمدان در مسیر جا مانده و روزهای بعد به تیم تحویل داده شده است.

با این وجود امیر خوش خبر پیگیر موضوع است که این مشکل تا زمان شروع مسابقات برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی دنبال لباس و کفش گم شده غفور!

تیم ملی دنبال لباس و کفش گم شده غفور!