مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 08:002015-09-15اقتصادي

پیام اشتغالی افاغنه به بیکاران ایران!


با وجود اشتغال و زندگی دستکم 2 میلیون افغانی از دهه های قبل در ایران، مقامات این کشور می گویند زمینه کار اتباع ایرانی در افغانستان فراهم شده است و ایرانی ها می توانند برای کار به این کشور بروند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دهه ها است که افاغنه در ایران زندگی می کنند، در بازارهای کار کشورمان حضور دارند و مردم در شهرها و روستاها همسایگان افغانی را پذیرفته و به آنها اجازه می دهند تا فعالیت اقتصادی داشته باشند، کار کنند و برای خود زندگی تشکیل دهند.

در بخش کلان نیز دولت ها و سیاست گذاران کشور طی دهه های اخیر همواره با نگاهی انسان دوستانه و همراه با اغماض و چشم پوشی نسبت به حضور بی شمار اتباع افغانستان در ایران نگاه کرده اند و در عین حالی که بازار کار برای جوانان ایرانی در بحران به سر می برد، به افاغنه اجازه داده می شود تا در کشور فعالیت داشته باشند و کار کنند.

حتی اگر گفته می شود اشتغال اتباع بیگانه بدون روادید و اجازه کار ممنوع است، باز هم در این بخش ایران با نگاهی همراه با چشم پوشی عمل کرده است، چون اگر غیر از این بود، حتما مانند بسیاری از کشورهای جهان باید بلافاصله هزاران تبعه افغانی کشور را ترک می کردند.

نگاه انسان دوستانه ایران به اشتغال اتباع بیگانهبرخی مقامات دولتی در اظهارنظرهای خود به نگاه انسانی، اسلامی و مهربانی با همسایگان خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام اشتغالی افاغنه به بیکاران ایران!

پیام اشتغالی افاغنه به بیکاران ایران!