مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 09:362015-10-12سياسي

رییس جمهور دقایقی پیش وارد استان مازندران شد+ برنامه ها و اسامی همراهان


رییس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت در قالب بیست و دومین سفر استانی، دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری وارد استان مازندران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به همراه معاونان و تعدادی از وزرای دولت دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری شد.

وی در بدو ورود به مازندران مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، اعضای مجلس خبرگان رهبری، مجمع نمایندگان مازندران، ائمه جمعه، مدیران کل ادارات استان و تعدادی از فرمانداران قرار گرفت.

در مراسم رسمی استقبال از کاروان تدبیر و امید پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، روحانی از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.

رییس جمهور تا ساعاتی دیگر به منظور سخنرانی در جمع مردم شهرهای مازندران، در استادیوم شهید متقی حضور خواهد یافت.

دیدار با علماء، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاری و شورای اداری استان مازندران و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور در مازندران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، رییس جمهور را در بیست و دومین سفر استانی، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حمید چیت چیان وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور دقایقی پیش وارد استان مازندران شد+ برنامه ها و اسامی همراهان

رییس جمهور دقایقی پیش وارد استان مازندران شد+ برنامه ها و اسامی همراهان