مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 11:462015-10-12دانش

خوابگاه های خودگردان؛ ترمی 600 هزار تومان برای 2 متر جا!


موضوع گران شدن شهریه خوابگاه های خودگردان، این روزها سر و صدای خیلی از دانشجویان استان را در آورده است و پیامهای زیادی را برای ما ارسال می کنند.

- دانشگاه های خراسان شمالی که خوابگاه ندارند یا دانشجویانی که بیش از ظرفیت خوابگاه خود جذب کرده اند، خوابگاه های خصوصی و خودگردان را به دانشجویان پیشنهاد می کنند.

اما موضوع گران شدن شهریه خوابگاه های خودگردان، این روزها سر و صدای خیلی از دانشجویان استان را در آورده است و پیام های زیادی را برای ما ارسال می کنند.

675 هزار تومان برای اتاق 4 نفره خبرنگار ما گفتو گویی با تعدادی از آن ها داشته است، که در ذیل می آید: دانشجوی اول که نخواست نامش ذکر شود، گفت: هزینه خوابگاه فرهیختگان دانشگاه کوثر ترمی 675 هزار تومان برای اتاق چهار نفره، 625 هزار تومان، برای یک اتاق شش نفره و 580 هزار تومان برای اتاق 10 نفره است که نسبت به سال گذشته 125 هزار تومان افزایش داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: مبلغ 50 هزار تومان نیز در اول سال به عنوان ودیعه به مسئول خوابگاه پرداخته می شود که اگر خسارتی به خوابگاه وارد شود، از ودیعه کم شود؛اما در آخر سال سهل انگاری می شود جوری که ودیعه سال پیش دانشجویان بازگردانده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های خودگردان؛ ترمی 600 هزار تومان برای 2 متر جا!

خوابگاه های خودگردان؛ ترمی 600 هزار تومان برای 2 متر جا!