مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 18:052015-10-13سياسي

حسینیان به صالحی چه گفته بود+ فایل صوتی


به آقای ظریف یادآور شدم اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند و آمریکا به خاطر برجام به ایران حمله کند، مردم شما را دستگیر و محاکمه می کنند و بنده هم اگر کاره ای باشم، - آقای صالحی شما را وادار می کنم قلب راکتور اراک را از سیمان خالی کنید و شما را داخل آن می اندازم و دور شما سیمان می ریزم.

بنده نگفتم سیمان را روی سر ایشان می ریزم بلکه گفتم دور ایشان می ریزم.

کد خبر: 539094 تاریخ انتشار: 21 مهر 1394 - 17:16 - 13 October 2015 روز یکشنبه گذشته در جریان بررسی طرح برجام در صحن علنی مجلس شورای اسلامی یکی از حواشی مهمی که در مجلس رخ داد جدل لفظی علی اکبر صالحی، روح الله حسینیان و محمد جواد ظریف بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، صالحی در دفاعیات خود از طرح برجام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که یکی از عزیزان در مجلس به وی مراجعه کرده و وی را تهدید به قتل کرده است، صالحی در حین صحبت های خود عنوان داشت، برادر عزیزی در همین مجلس قسم جلاله می خورد و به من می گوید روی تو سیمان می ریزیم و می کشیمت این چه طرز بیان آن هم در جمهوری اسلامی است؟ آیا این نحوه گفتار و صحبت است که به ما می گویند روی شما سیمان می ریزیم و در همان قلب رآکتور اراک دفنتان می کنیم؟ اما پس از پایان جلسه، کمال الدین پیرموذن در گفتگویی، با معرفی روح الله حسینیان به عنوان فرد تهدید کنند می گوید: امروز در جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیان به صالحی چه گفته بود+ فایل صوتی

حسینیان به صالحی چه گفته بود+ فایل صوتی