مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 16:462015-10-14سياسي

مداحان معرفت کامل برهدف از قیام امام حسین(ع) داشته باشند


مرجع عالیقدر جهان اسلام و تشیع به اهمیت کسب معرفت و شناخت بر اهداف قیام امام حسین(ع) گفت: مداحان باید معرفت کامل برهدف از قیام امام حسین (ع) داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید محمد حسینی زنجانی امروز در سومین آیین تجلیل از پیرغلامان، شعرا و مداحان هیئت های مذهبی در پایتخت شور و شعور حسینی با بیان اینکه واقعه عاشورا یک نهضت توحیدی که بر پایه خداپرستی، خداخواهی و خدا باوری است، اظهار داشت: واقعه عاشورا یک انقلاب عظیمی است که براساس توحید انجام شد.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با هدف نجات مظلومان و احیا شعائر دینی قیام کرده است، بیان کرد: این قیام تا روز قیامت باید با عظمت نگه داری شود.

مرجع عالیقدر جهان اسلام و تشیع با تاکید بر اهمیت حسینی ماندن و ثبات قدم در این مسیر تصریح کرد: حسین را شناختن ملاک نیست حسینی ماندن ملاک است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در زیارت عاشورا بر اهمیت ثبات قدم در مسیر شناخت قیامشان در دو مورد تاکید کرده اند، ابراز کرد: جایگاه مداحان در صورت درک جایگاه و عظمت قیام ایشان بسیار بزرگ و والا است آیت الله حسینی زنجانی خاطرنشان کرد: تمامی انقلاب های توحیدی در سایه انقلاب و نهضت امام حسین (ع) انجام می شود، گفت: انسان در صحنه عاشورا خداباوری و اعتقاد به خدا را مشاهده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان معرفت کامل برهدف از قیام امام حسین(ع) داشته باشند

مداحان معرفت کامل برهدف از قیام امام حسین(ع) داشته باشند