مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آبان 1394 ساعت 10:402015-10-24سياسي

ائمه اطهار (ع) مبین و مفسر اسلام هستند


یک فقیه اهل بیت(ع) با تاکید بر این که «لازمه توحید حقیقی، ایمان قلبی است که در عمل انسان متجلی می شود» گفت: زمانی که انسان به این مقام ایمان رسید در برابر مصائب خداوند تسلیم می شود.

- یک فقیه اهل بیت(ع) با تاکید بر این که لازمه توحید حقیقی، ایمان قلبی است که در عمل انسان متجلی می شود گفت: زمانی که انسان به این مقام ایمان رسید در برابر مصائب خداوند تسلیم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، آیت الله سیدمحمد حسینی زنجانی شامگاه جمعه در مراسم تاسوعای حسینی در مسجد جامع (سید) زنجان اظهار کرد: برای دریافت شیوه درست زندگی ائمه اطهار (ع) و استفاده از آن به عنوان الگو در زندگی خود باید کارهای مهمی انجام دهیم که در گام نخست پالایش عقیده و اعتقاد انسان است، چراکه افکار انسان بر روی اعمالش اثر می گذارد، پس باید یک تصفیه اساسی در باور قلبی انسان صورت گیرد تا فرد قادر باشد با انجام اعمال درست، مسیر اصلی را پیش گیرد.

وی تصریح کرد: توحید یعنی خداباوری و این یکی از اصول مهم اهل بیت (ع) محسوب می شود.

همه اقرار زبانی توحید دارند، اما توحید حقیقی، توحیدی است که تجلی در عظمت خداوند دارد و فرد خود را در مقابل خالق کوچک می یابد و در برابر حوادث و مصائب، با وقار، متانت و صبر برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه اطهار (ع) مبین و مفسر اسلام هستند

ائمه اطهار (ع) مبین و مفسر اسلام هستند