مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آبان 1394 ساعت 12:002015-10-25اقتصادي

آینده ساعت های هوشمند ماژولار در دست یک جوان ایرانی!


ایده جوان ایرانی در ساخت ساعت هوشمند ماژولاری که کاربران می توانند با وصل کردن قطعات مختلف به آن قابلیت های مورد نظر خود را به ساعت اضافه کنند با استقبال چشمگیر سرمایه گذاران مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی ایسنا، علیرضا طهماسب زاده، دانشجوی 22 ساله رشته مهندسی پزشکی امپریال کالج لندن ایده ابتکاری خود را در ویدیویی کوتاه در سایت کیک استارتر ارائه و اعلام کرد برای عملی کردن این ایده به 250 هزار دلار نیاز دارد.

کیک استارتر سایتی است که بسیاری از استارتاپ ها که قصد تولید محصولی جدید رادارند از آن برای معرفی و پیش فروش محصول خود به علاقمندان استفاده می کنند.

کیک استارتر البته فراتر از این وسیله ای برای اثبات بازار یک محصول برای سرمایه گذاران است که آنها را نسبت به سودآوری سرمایه گذاری شان مطمئن می کند.

طهماسب زاده که در سال 89 در زمان تحصیل دبیرستان مدال نقره چهارمین دوره مسابقات فیزیک دانان جوان را که در تفرش برگزار شد کسب کرده نزدیک دو سال است که ایده ساعت هوشمند خود را دنبال می کند و در حال حاضر تیمی 15 نفره را برای ساخت آن هدایت می کند.

وی در پاسخ به این سوال که ایده اولیه ساعت بلاکس (BLOCKS) چگونه به ذهن وی خطور کرده به پیشینه و علایق تحقیقاتی خود اشاره کرد و گفت: زمینه اصلی مورد علاقه من که علت انتخاب رشته مهندسی پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده ساعت های هوشمند ماژولار در دست یک جوان ایرانی!

آینده ساعت های هوشمند ماژولار در دست یک جوان ایرانی!