مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آبان 1394 ساعت 08:402015-10-28پزشكي

«رحم جایگزین» قانون ندارد!


واژه «رحم اجاره ای» و «پدر و مادر ژنتیکی» از چه زمانی به ادبیات باروری به شیوه رحم جایگزین اضافه شد؟ - واژه رحم اجاره ای و پدر و مادر ژنتیکی از چه زمانی به ادبیات باروری به شیوه رحم جایگزین اضافه شد؟ آیا می دانید واژه رحم اجاره ای اشتباه است و باری منفی دارد؟ کسی می داند که به پدر و مادر این جنین لقاح یافته، پدر و مادر ژنتیکی گفته نمی شود؟ چراهزینه انجام این روش بارداری بالا است؟ و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بارداری به شیوه رحم جایگزین از جمله روش های جدید درمان ناباروری است که در برخی مراکز درمان ناباروری ایران نیز انجام می شود.

در مواردی که خانم فاقد رحم است یا توانایی نگهداری جنین در رحم را ندارد، جنین لقاح یافته در آزمایشگاه به رحم دیگری منتقل می شود تا مراحل رشد تا تولد را آنجا طی کند.

این شیوه، بعد از گذشتن از خوان های پیش روی خود برای پذیرفته شدن، همچنان در ابعاد مختلف خود با چالش های جدی روبرو است؛ از مطمئن شدن درباره سلامت کسی که جنین زن دیگری را با خود حمل می کند، گرفته تا داستان پرکشمکش ورود نام مادر به شناسنامه نوزاد و .

با دکتر محمد مهدی آخوندی، رییس اداره پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا و دکتر علیرضا میلانی فر، عضو هیئت علمی این پژوهشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رحم جایگزین» قانون ندارد!

«رحم جایگزین» قانون ندارد!