مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آبان 1394 ساعت 02:552015-10-31سياسي

مدیران شبکه حداقل ما را به یک چای دعوت کنند!


عادل بزدوده با اشاره به راه اندازی شبکه کودک، این اتفاق را فرخنده دانست و درباره ی اینکه آیا مدیران شبکه کودک تاکنون از هنرمندان موفق و باتجربه ای چون خود وی برای همکاری دعوت کرده اند؟ گفت: - مدیران شبکه در ابتدا لطف کرده و ما را حدقل به یک چای دعوت کنند! بزدوده که سال هاست در حوزه ی کودک فعالیت کرده و با مجموعه هایی چون خانه مادربزرگه ، کلاه قرمزی و زی زی گولو همکاری داشته است، در گفت و گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بیان کرد: پس از تأسیس شبکه کودک از من برای شروع همکاری با این شبکه هیچ دعوتی نشد.

ممکن است که در جلساتشان اسمی برده باشند ولی تاکنون هیچ دعوت و هماهنگی صورت نگرفته است.

این عروسک ساز و عروسک گردان با بیان اینکه من انتظار زیادی از مدیران شبکه کودک ندارم، اظهار کرد: به این خاطر می گویم که این بزرگواران وادی کودک و نوجوان را خیلی جدی نمی گیرند و فقط می خواهند گزارش رقمی بدهند که ما به این تعداد کار انجام داده ایم؛ اما به بازده فرهنگی و تربیتی آثار بر روی جامعه و اینکه این بازده چه هست، چه بوده و چه خواهد بود اهمیت نمی دهند.

او با تأکید بر اینکه حساسیت من بیشتر بر روی بازده آثار تولید شده بر روی مخاطبان است، گفت: در حال حاضر تمام انرژی ام را تا آنجا که توان دارم در کانون پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شبکه حداقل ما را به یک چای دعوت کنند!

مدیران شبکه حداقل ما را به یک چای دعوت کنند!