مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 12:112015-11-08حوادث

رییس پلیس تهران: فروش نوزادان قابل بررسی است


رییس پلیس پایتخت با عدم تایید آمار افزایش 98 درصدی مزاحمت های خیابانی برای نوامیس در تهران، از پیگیری پلیس در موضوع فروش نوزادان در حاشیه برخی بیمارستان های پایتخت به دنبال ادعای یکی از اعضای شورای شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم"، سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو تن از ماموران پلیس آگاهی پایتخت که صبح روز پنجشنبه گذشته در حین ماموریت در یک سانحه رانندگی به درجه رفیع شهادت نائل شدند اظهار داشت: متاسفانه به دنبال حادثه هفته گذشته، دو تن از افسران جوان و تلاشگر پلیس پایتخت در حین انجام ماموریت در تصادف با یک کامیونت به درجه رفیع شهادت نائل شدند؛ این در حالی است که این دو افسر جوان پیش از این در اجرای طرح های برخورد با اراذل و اوباش تهران عملکرد درخشانی داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس موفق به دستگیری راننده کامیونت مذکور شده است، از ادامه دار بودن تحقیقات در خصوص شهادت این دو افسر پلیس خبر داد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص اظهارات نماینده معاونت راهبردی قوه قضاییه در کمیته پیشگیری از خشونت مبنی بر افزایش 98 درصدی مزاحمت برای زنان و دختران گفت: ما با عاملان مزاحمت برای نوامیس به شدت برخورد می کنیم ولی به هیچ وجه آمار ارائه شده این مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس تهران: فروش نوزادان قابل بررسی است

رییس پلیس تهران: فروش نوزادان قابل بررسی است