مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آبان 1394 ساعت 23:152015-11-12ورزشي

رکوردجهانی روپایی با توپ اسکواش درغرفه تابناک+عکس


حب درویش که چندی پیش با روپایی زدن با انواع توپ های بزرگ، کوچک و فوق کوچک درحضور روبرتو کارلوس برزیلی و میشل سالگادو اسپانیایی باعث تعجب و تحسین آنها شده بود، - امروز در غرفه تابناک هنرش را بار دیگر برای خیل بینندگان به نمایش گذاشت.

کد خبر: 546834 تاریخ انتشار: 21 آبان 1394 - 23:15 - 12 November 2015 ورزشکار جهانی حرکات نمایشی فوتبال که صاحب رکورد ثبت شده در کتاب گینس است، امروز درغرفه تابناک در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها حدنصابی تازه در روپایی با توپ های اسکواش و تیله برجای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، ساعت 6 عصرپنجشنبه مهدی حب درویش ورزشکار مشهور و صاحب سبک ایرانی در روپایی زدن با انواع اجسام کروی شکل، به رکوردهای پیشین خود یورش برد و یکساعت تمام زیر نظر کارشناسان و البته بینندگان و تماشاگران غرفع تابناک با توپ اسکواش و تیله رکورد روپایی تازه ای درجهان به ثبت رساند.

گفتنی است، این رکورد برای نخستین بار است که در جهان زده می شود.

رییس انجمن مهارت های فردی و نمایش با توپ ایران ، تنها ایرانی است که در ورزش نام خود را در کتاب گینس ثبت کرده است.

رکوردهای مهدی محب درویش به نقل از تابناک باتو به شرح زیر است؛1 ـ روپایی زدن سه باره پله های برج میلاد به صورت برعکس با توپ فوتبال و یک بار توپ تنیس2 ـ روپایی زدن برعکس پیست 2200 متری بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردجهانی روپایی با توپ اسکواش درغرفه تابناک+عکس

رکوردجهانی روپایی با توپ اسکواش درغرفه تابناک+عکس