مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آذر 1394 ساعت 15:302015-11-22سياسي

مافیای فساد،به دنبال ورود دسته جمعی به مجلس هستند!


متاسفانه برخی از مجرمین کله گنده ملی مانند، (ج – الف) در حال حاضر تیم کاندیداتوری دارند و نه تنها برادر این فرد کاندیدا شده است، بلکه افراد دیگری را نیز وارد این چرخه کرده اند و در حال سرمایه گذاری برای ورود دست جمعی به مجلس هستند.

- پول کثیف واژه ای بود که اولیین بار، توسط وزیر گشور وارد ادبیات سیاسی کشور شد.

رحمانی فضلی در پایان سال گذشته، پس از ادعای پرداخت پول به 170 نامزد انتخابات مجلس هشتم توسط، معاون اول احمدی نژاد این موضوع را علنی ساخت، و از آدرس پول های کثیف و ورود آن به سیاست، قدرت و انتخابات گفت به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اوایل اسفند ماه سال 93 وزیر کشور در گردهمایی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور به افشاگری درباره ورود پول کثیف به چرخه انتخابات پرداخت.

وی از ورود بخشی از پول های کثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر به سیاست خبر داد و ورود این پول ها در چرخه انتخاباتی را سبب شکاف، اعمال نظر و اعمال قدرت توسط برخی افراد دانست و اعلام کرد اگر دقت لازم را نداشته باشیم، ورود این پول ها توانایی آن را دارد که قدرت ها را نیز آلوده کند.

بعد از این بود که با ادامه جنجالها بر سر این موضوع وزیر دادگستری در گفت وگوی ویژه خبری با موضوع ورود پول های کثیف در انتخابات شرکت کرد و ضمن تایید آن گفت: باید تکلیف هزینه های انتخابات از نظر قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای فساد،به دنبال ورود دسته جمعی به مجلس هستند!

مافیای فساد،به دنبال ورود دسته جمعی به مجلس هستند!