مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آذر 1394 ساعت 21:102015-12-05سياسي

متن و حاشیه؛ ولایتی: ایران تکیه گاه همه مسلمانان جهان است(1)


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران تکیه گاه همه مسلمانان به ویژه در خط مقاومت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علی اکبر ولایتی در برنامه متن و حاشیه شبکه سه سیما با اشاره به اینکه عراق، سوریه و لبنان متحدان ایران در منطقه اند، افزود: اخیراً روسیه هم به این اتحاد پیوسته و رفت و آمد مکرر به این کشورها و تبادل نظر با مقامات آنها در شرایط حساس کنونی منطقه امری طبیعی است.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه و لبنان گفت: رییس جمهور روسیه در سفر خود به ایران گفتگوهایی مهم و استراتژیک با مقام معظم رهبری و رییس جمهور داشت و لازم بود در این سفر رییس جمهور سوریه و دبیرکل حزب الله لبنان در جریان این گفتگوها قرار بگیرند.

دکتر ولایتی افزود: رفت و آمد سردار بزرگی همچون سردار سلیمانی به روسیه و هماهنگی با مسئولان آنها در این روابط رو به گسترش ایران و روسیه و کشورهای منطقه کاملاً طبیعی است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقامات جمهوری اسلامی ایران بر این اعتقادند که رابطه ایران و روسیه باید بلندمدت، ثابت و همه سوگرایانه باشد.

دکتر ولایتی افزود: هر کشوری در درجه اول به دنبال منافع خود است اما در بیشتر اوقات منافع هر کشوری در تعریف با منافع متحدانش مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن و حاشیه؛ ولایتی: ایران تکیه گاه همه مسلمانان جهان است(1)

متن و حاشیه؛ ولایتی: ایران تکیه گاه همه مسلمانان جهان است(1)