مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 دی 1394 ساعت 17:112015-12-22سياسي

قدرت شیعه در گرو محبت به امام عصر (عج) است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در پیاده روی اربعین قدرت سید الشهدا (ع) بعد از 1400 سال به جهانیان نشان داده می شود، گفت: محبت خود را به امام زمان (عج) باید بالا ببریم و محبت قدرت آفرین باید به امام خود داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم ، حجت االاسلام علیرضا پناهیان عصر امروز در گردهمایی دانشجویان عصر آفتاب که در شبستان کربلا واقع در در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه در جامعه جانورانی دوپا در جهان هستند که در چراگاه ها نشخوار می کنند و به فکر جامعه بشری نیستند، اظهار داشت: ائمه (ع) سفارش کرده اند که به سمت محبت اهل بیت (ع) برویم و جامعه اسلامی با این درون مایه جامعه ای قدرتمند می شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه روابط صحیح بین مردم برای جامعه قدرت آفرین است، افزود: اگر یک امام عادل، عالم و با تقوا در جامعه باشد این حضور امام در جامعه قدرت آفرین است و جامعه اسلامی را خداوند متعال قدرتمند می خواهد.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه خداوند متعال از ما انسان ها می خواهد که به قدرت برسیم، گفت: سیاست مداران و مدیران جامعه هم باید قدرتمند باشند چرا که در صورت نداشتن قدرت به سرعت در جامعه خفیف شده و سبب ضعف جامعه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت شیعه در گرو محبت به امام عصر (عج) است

قدرت شیعه در گرو محبت به امام عصر (عج) است