مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 دی 1394 ساعت 08:462015-12-27سياسي

آقای ظریف! قهرمان دیپلماسی ردایی است که مردم بر دوش شما می اندازند


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جهرم گفت: آقای ظریف شاید فراموش کرده اید؛ اما قهرمان دیپلماسی ردایی است که مردم بر دوش شما می اندازند.

- رحیم دهقان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جهرم گفت: ای کاش جناب ظریف به جای مصاحبه شب یلدایی با برنامه 90 پاسخگوی مردم و ملت بودند، شاید فراموش کرده اند؛ اما قهرمان دیپلماسی ردایی است که مردم بر دوش شما می اندازند.

وی گفت: طبق قانون 28 و 29 متن برجام گروه 5+1متعهد شدند که هیچ اقدامی خلاف متن و روح توافق نامه انجام ندهند؛ اما لایحه جدید سنای آمریکا نقض آشکار برجام است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه در ابتدای آغاز به کار این دولت، وعده بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی بارها و بارها سر داده شد، بیان کرد: هم اکنون نه تنها عزت به پاسپورت ایرانی بازنگشت؛ بلکه همان احترام قبلی نیز نابود شد.

وی گفت: این وعده هم جز همان وعده های صد روزه بود که احتمالا با حساب روزها در کره های آنسوتر از مریخ محاسبه می شود، پس انتظاری برای عملیاتی شدن آنها نیست.

دهقان با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در اسلامی کردن دانشگاه ها، پیشرفت علمی و خوش بینی بیش از اندازه به برجام نشان دادند، تصریح کرد: خلاف گفتار و افکار رهبری عمل می کنند، پس در اجرا کردن برجام هم نباید انتظار پیروی از 9شرط رهبرانقلاب را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ظریف! قهرمان دیپلماسی ردایی است که مردم بر دوش شما می اندازند

آقای ظریف! قهرمان دیپلماسی ردایی است که مردم بر دوش شما می اندازند