مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 دی 1394 ساعت 15:112015-12-28اقتصادي

تسهیلات بانک توسعه اسلامی برای صندوق وقف جایزه مصطفی (ص)


رییس بانک توسعه اسلامی در دیدار با رییس کل بانک مرکزی و مسئولان جایزه مصطفی (ص) از ارائه بانک توسعه اسلامی در قالب ارائه تسهیلات، در توسعه اوقاف جایزه مشارکت خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، در نشست رییس بانک توسعه اسلامی با رییس کل بانک مرکزی ایران و مدیران جایزه مصطفی (ص)، احمد محمدعلی المدنی رییس بانک توسعه اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به جایگاه آینده جایزه مصطفی (ص) گفت: مطمئنم با تلاش های آقای صفاری نیا دبیر شورای سیاست گذاری جایزه مصطفی (ص) و همه برادرانم در ایران این جایزه هر ساله باشکوه تر از قبل برگزار خواهد شد.

وی افزود: اینکه یک زمین وقفی برای تاسیس چنین اقدامی در نظر گرفته شده، اقدام خوبی است اما این تازه شروع کار است و جایزه مصطفی (ص) باید آنقدر گسترش یابد که سطح آن از نوبل هم فرا تر رود.

باید سرمایه گذارانی را جذب کرد تا در موقوفات جایزه سرمایه گذاری کنند.

بانک توسعه اسلامی در قالب ارائه تسهیلات، در توسعه اوقاف جایزه مشارکت خواهد داشت اما جذب مشارکت سایر بانک های ایران در این پروژه با همکاری همه می سر است.

رییس بانک توسعه اسلامی ادامه داد: ما از بانک های ایرانی سرمایه بلاعوض نمی خواهیم بلکه خواستار سرمایه گذاری آن ها در این پروژه هستیم تا سود خود را از آن برداشت کنند تا بتوانیم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بانک توسعه اسلامی برای صندوق وقف جایزه مصطفی (ص)

تسهیلات بانک توسعه اسلامی برای صندوق وقف جایزه مصطفی (ص)